In drumul meu spre birou, pe care il fac cu masina, si mai mult stau decat sa merg, observ panourile publicitare de pe cladiri.
Unul in mod special mi-a atrast atentia. Apartine PNL-ului si sunam cam asa: Promovam oamenii, produsele si valorile Romaniei. Mai sa fie?!
Azi am decis sa vad cum sta treaba si am intrat pe site-ul PNL-ului. Initiativa apartine Tineretului Liberal, care face un tur de forta prin orasele tarii, se intalneste cu tinerii si stau de vorba. Ceva deosebit. Numai ca tare mi-e ca asta suna nu a campanie, ci a inceput de campanie. Un fel de sondaj de opinie cu intrebari si raspunsuri, raspunsuri ce urmeaza a fi folosite in viitoarea campanie electorala sub forma de slogane. Idei ce se vor naste in mintile tinerilor sau varstnicilor politicieni si care vor specula slabiciunile oamenilor. Parca si vad promisiunile de locuri de munca, de credite pentru tinerii intreprinzatori etc. Ca deja cele cu camine mai frumoase si mai curate si mai mari sunt fumate. Nu mai crede nimeni in asta.
Poate ca as tacea din gura si as fi mai fericita daca cineva chiar s-ar preocupa de promovarea oamenilor, produselor si valorilor noastre.
Scriind imi aduc aminte de un spot al radio Guerilla care da raspunsuri la intrebarile ce incep cu sintagama: Crezi ca intr-o tara normala….? Sloganul este: Intr-o tara normala muzica Radio Guerilla ar fi una normala.
Si atunci ma intreb, de ce nici o aripa tinara a nici unui partid nu incearca sa promoveze valorile reale si din muzica romaneasca. Pentru ca intr-o tara normala Vita de Vie ar fi de mainstream. As vrea sa aud ca macar un tanar politician s-a implicat real si in promovarea muzicii romanesti.
In fond marii ambasadori ai unor tari din occident sunt: artistii, sportivii, actorii. Nu intamplator pe primele locuri in lista celor mai influenti oameni din lume se afla Bono. Nu intamplator Mihaela Radulescu a strans o suma exorbitanta intr-o singura dupa-amiaza.
Intr-o tara normala un show Vita de Vie ar „atinge” ca performanta pe toate planurile productiile marilor trupe din Occident.
Si in final imi pun intrebarea din titlu: Rock-ul este un produs sau o valoare a poporului roman?
Va dau un exemplu: Vita de Vie – Basul si cu toba mare – Live la CokeLive
Eu as fi ales piesa „Liber”. De fiecare data in concert astept ca Adrian sa taca si sa lase publicul sa o cante de la inceput la sfarsit. Poate o sa o faca o data.
Cu siguranta voi posta si Liber la un moment dat. Deocamdata „Basul si cu toba mare” este reprezentativa pentru ce am vrut sa subliniez in post.
Pe de alta parte sunt concerte in care Adrian lasa publicul sa cante. Se intampla adeseori ca la strofa 2 audienta sa-si mai piarda din elan si atunci intervine. Au fost cazuri, la un concert in Laptarie de exemplu, cand publicul a cantat-o cap coada. Mie imi produc fiori astfel de situatii.
cumva este vorba de ACEL concert din laptarie la care am fost si eu in iarna-primavara 2007? aseara a fost misto concertul, pacat mare de publicul total pe dinafara in prima jumatate.
🙂 iata si comentariul meu andreea :))
Da. Este vorba de „acel” concert.
Aseara a fost frumos. Cu publicul este o problema, asa cum ai observat, pana incepe sa recunoasca piesele.